ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

ολοι η ελλαδα γεμισε παρανομα φρουτακια, ποιοι κανουν τα στραβα ματια?



Τι θα γινει με τα φρουτακια; εχει γεμισει ο τοπος απο παρανομα φρουτακια που εκμεταλευονται το παθος καποιον ανθρωπων και τους ρημαζουν οικονομικα.
Χωρις καν να πληρωνουν φορο,ικα και χωρις καμμια αδεια..υπολογιστες στημενοι με ποσοστα ανυπαρκτα και αφεντικα του υποκοσμου συνθετουν την μεγαλη αυτην απατη των καταστηματων αυτων..στην περιπτωση που καποιος αντιδρασει ασχημα οι μπραβοι αναλαμβανουν και σε κανουν μαυρο στο ξυλο..
Αν τα λεφτα που πανε στον συγκεκριμενο μονο τζογο και το γνωριζω απο πρωτο χερι,φορολογοντουσαν ισως να μην χρειαζονταν να κοπουν μισθοι και συνταξεις.μιλαμε για τετοιο χρημα..ξερω ανθρωπους που παιζουν ολο τους το μισθο και οτι εχουν στην ακρη μονο σε φρουτακια..ειμαι απολυτα ειλικρινης και δεν μιλαω στον αερα.χρονια εχω αυτην την αρρωστια και ξερω οτι με κοροιδευουν..δεν μπορω να καταλαβω για ποιον λογο δεν τα απαγορευουν η τουλαχιστον να τα νομιμοποιησουν ωστε να υπαρχει ενα νομιμο ποσοστο υπερ του πελατη..απο οποια πλευρα και αν το π! Αρεις και το κρατος και οι πολιτες θα ειχαν κερδος..
Δεν υπαρχει ενας υπευθηνος επιτελους να παρει μαι αποφαση; καταστρεφονται ζωες εκει μεσα και ολα τα κερδοι αφορολογητα πανε στις τσεπες των επιτηδειων.. Ελεος.καθε γειτονια και ιδιαιτερα στην θεσσαλονικη εχει γεμισει απο τετοια μαγαζια..δεν ξερω τι πρεπει να γινει πια..η αστυνομια μπαινει μεσα και δεν τους κανει τιποτα..ας κανει κατι καποιος..θα σωθει πολυς κοσμος..
Για οσους σκεφτουν πονηρα,δεν ειμαι καποιος υπαλληλος του καζινου και δεν εχω καποιο συμφερον.απλα ειμαι θυμα και εχω βαρεθει να με κοροιδευουν..
ΠΗΓΗ:ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου